2020-02-18 | Shoppennnnnnn

Ons avontuur

Morgen nog maar veertig

Lekker, er zitten bijna weer twee dagen voorpret op. De afgelopen twee weken heb ik dagelijks wandelvrouw gevolgd tijdens haar Camino Portuguese. Ik heb notities gemaakt van haar dagelijkse etappes en alle albergues en hostels genoteerd. Je weet maar nooit als wij nog eens ergens staan en inspiratie of gewoon een bed nodig hebben. En terwijl ik zo verder internet en Facebook, Google ik ook nog wat en kom op een website met nog meer alternatieve gpx routes (zie rechtsonder op bovenstaande foto) van onze tocht. Tevens heb ik nu alle slaapplekken en eetgelegenheden in beeld. Guru, jij mag mee op reis 😍! Ik download ook direct de app maps.me en zet alle plaatsen, dorpen en gehuchten die wij willen lopen er al vast in (zie linksboven op bovenstaande foto). Deze plaatsnamen heb ik weer van een andere pelgrima overgenomen. Google is echt mijn grootste vriend momenteel 😀. Al mijn bevindingen deel ik ook graag met onze mede-pelgrima Marieke (want waarom moet een ander het zwarte stopgaren opnieuw uitvinden?) en ik zet alle links op de app en zij is er gelukkig mee. Net als Brigitte natuurlijk! Nu maar hopen dat Bever alles kan leveren wat ik besteld heb, want via mail kreeg ik andere geluiden.

Even Beveren

Dinsdag: Vandaag maar eens naar Bever om te informeren hoe het ervoor staat met onze bestelling. In één lakenzak passen BB en ik samen echt niet, dus ik moet weten of die andere op tijd binnenkomt, anders mag ik ook niet in de slaapzak van BB 😌. En m’n muts natuurlijk, ik wil opvallen daar!

Wie oh wie?
Hoe praktisch wil je 't hebben?

Inmiddels ben ik vanochtend ook al gaan Googlen en heb elders wel gevonden wat Bever zegt nog niet te kunnen leveren. Toch eerst maar even navraag bij het knaagdier doen, elders bestellen kan altijd nog. En gelukkig werden wij weer dikke vrienden, want alles was toch binnengekomen op die ene lakenzak na. Mevrouw Bever is voor mij nog even de pc ingekropen en kon mij verzekeren dat er bij een ander filiaal nog wel één op voorraad is en die gaat via een omweg door heel Nederland richting Doetinchem. Opgelost (nou, ik heb ‘m nog niet natuurlijk). Nu ik er toch ben nog even door de snoepwinkel en weer kan er e.e.a. afgestreept worden van ons to do lijstje. Zo ook mijn bord en mok, opvouwbaar en laag in gewicht en in ……… fluoriserend groen. 
I love that colour! 

Aan de wandel

So far so good, morgen ga ik even mijn beentjes weer strekken op het Romeine Limespad aan Duitse zijde, want er moeten nog wel wat kilometers gemaakt worden de komende veertig dagen. Wanneer ik BB app dat “onze buit” van het knaagdier zo goed als binnen is, stuurt ze mij even later een antwoord waarvan ik een big smile op mijn gezicht krijg. Ze is haar grote vriend al aan het inpakken 😀 met alles wat ze tot nu toe heeft (“zo leuk” zegt ze), zegt haar dochter: “Je gaat pas over één maand weg hoor!!!” En zo zie je maar, ongeachte de leeftijd, het kind komt zo weer in ons naar boven 😊. 

Bron: mijn Iphone en Pixabay

Een gedachte over “2020-02-18 | Shoppennnnnnn

Plaats een reactie